Календарний план циклів на 2022 рік
441 |
46. Загальна практика - сімейна медицина. 2 року |
Інтернатура |
4 |
8 |
01.03-30.06 |
|
442 |
1 року |
Інтернатура |
3 |
6 |
01.01-31.03 |
|
443 |
1 року |
Інтернатура |
3 |
7 |
01.10-31.12 |
|
444 |
7.1. Спеціалізація. Гастроентерологія. Лікарі-терапевти. |
Спец. |
3 |
6 |
02.01-03.04 |
|
445 |
46.1. Спеціалізація. Загальна практика - сімейна медицина. Лікарі, які закінчили інтернатуру за спеціальностями «лікувальна справа», або педіатричного профілю. |
Спец. |
6 |
6 |
02.01-06.07 |
|
446 |
46.2. Актуальні питання лікування та реабілітації хворих в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. |
ТУ |
1 |
6 |
02.01-03.02 |
|
447 |
46.2. Методи фізичної та реабілітаційної медицини в сучасній клінічній практиці. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі-гастроентерологи, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
1 |
6 |
02.01-03.02 |
|
448 |
46.2. Лікування та реабілітація хворих гастроентерологічного профілю на різних етапах медичної допомоги. Лікарі-гастроентерологи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. (Виїзний цикл). |
ТУ |
1 |
12 |
03.02-03.03 |
|
449 |
119.1. Спеціалізація. Фізична та реабілітаційна медицина. Лікарі, які закінчили інтернатуру за однією із спеціальностей «лікувальна справа» або педіатрія. |
Спец. |
4 |
6 |
02.03-01.07 |
|
450 |
Стажування. Лікарі загальної практики-сімейні лікарі, лікарі- дієтологи, лікарі-гастроентерологи, лікарі- фізіотерапевти. |
Стаж. |
1 |
6 |
01.04-30.04 |
|
451 |
46.2. Лікування та реабілітація хворих гастроентерологічного профілю на різних етапах медичної допомоги. Лікарі-гастроентерологи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
6 |
01.04-15.04 |
|
452 |
46.2. Актуальні питання лікування та реабілітації хворих в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
16.04-30.04 |
|
453 |
46.2. Актуальні питання лікування та реабілітації хворих в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапев\\ти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. (Виїзний цикл). |
ТУ |
0,5 |
6 |
04.05-18.05 |
|
454 |
Нові технології лікування та харчової реабілітації хворих на ожиріння з аналізом складу тіла. Лікарі-гастроентеро- логи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
МК |
0,25 |
12 |
18.05-22.05 |
|
455 |
Нові технології лікування і реабілітації хворих на остеоартроз в практиці сімейного лікаря. Лікарі- гастроентерологи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
МК |
0,25 |
12 |
25.05-29.05 |
|
456 |
46.2. Актуальні питання лікування та реабілітації хворих в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
01.06-15.06 |
|
457 |
119.2. Актуальні питання фізіотерапії та медичної реабілітації різних категорій хворих. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі-гастроентероло- ги, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
6 |
17.06-01.07 |
|
458 |
Програми лікування і реабілітації хворих з артеріальною гіпертензією в умовах коморбідності. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі-гастроентероло- ги, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
6 |
17.06-01.07 |
|
459 |
119.1. Спеціалізація. Фізична та реабілітаційна медицина. Лікарі, які закінчили інтернатуру за спеціальностями «лікувальна справа», або педіатричного профілю. |
Спец |
4 |
6 |
01.09-31.12 |
|
460 |
Стажування. Лікарі загальної практики-сімейні лікарі, лікарі- дієтологи, лікарі-гастроентерологи, лікарі- фізіотерапевти. |
Стаж |
1 |
12 |
01.09-30.09 |
|
461 |
46.2. Лікування та реабілітація хворих гастроентерологічного профілю на різних етапах медичної допомоги. Лікарі-гастроентерологи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
01.09-15.09 |
|
462 |
46.2. Методи фізичної та реабілітаційної медицини в сучасній клінічній практиці. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. (Виїзний цикл). |
ТУ |
0,5 |
18 |
16.09-30.09 |
|
463 |
41.2. Дієтологія з основами нутріціології. Гастроентеро- 7.2. логи лікарень і поліклінік, терапевти, лікарі- дієтологи. |
ТУ |
0,5 |
6 |
01.10-15.10 |
|
464 |
46.2. Методи фізичної та реабілітаційної медицини в сучасній клінічній практиці. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі-гастроентерологи, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
6 |
01.10-15.10 |
|
465 |
Алгоритми ведення хворого з набряково-асцитичним синдромом на різних етапах медичної допомоги. Лікарі- гастроентерологи, лікарі-дієтологи, сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
МК |
0,25 |
12 |
19.10-23.10 |
|
466 |
Добовий моніторинг артеріального тиску в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
МК |
0,25 |
12 |
26.10-30.10 |
|
467 |
Сучасні методи фізичної та реабілітаційної медицини в лікуванні хвороб опорно-рухової системи. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
02.11-16.11 |
|
468 |
46.2. Актуальні питання лікування та реабілітації хворих в практиці сімейного лікаря. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
16.11-30.11 |
|
469 |
Фізична та реабілітаційна медицина в лікуванні захворювань кардіореспіраторної системи. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі лікувального та педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
01.12-15.12 |
|
470 |
Програми лікування і реабілітації хворих з артеріальною гіпертензією в умовах коморбідності. Сімейні лікарі, фізіотерапевти ЛФУ, лікарі СКУ, лікарі-гастроентероло- ги, лікарі лікувального і педіатричного профілю. |
ТУ |
0,5 |
12 |
15.12-31.12 |
Кафедра гастроентерології була організована в 1980 році. Перший завідувач кафедри – доцент Головко А.С. (1980 – 1981 р.р.). З 1981 по 1993 р.р. кафедру очолював професор Медведєв В.М. З 1993 року кафедру очолював професор Ю.І. Решетілов. З 2018 року завідувачка кафедри Алипова О.Є.
З 10 лютого 2014 року за наказом по академії №24 від 06.02.2014 р. кафедра перейменована на кафедру «Загальної практики-сімейної медицини та гастроентерології». А з 24.06.2019 року згідно з наказом №150 від 04.07.2019р.
Професорсько-викладацький склад кафедри: зав. каф., д.мед.н., професор Алипова О.Э.; д.мед.н., професор кафедри Кузнєцова Л. П.; к.мед.н., доцент Проценко Н. М.; к.мед.н., доцент Васильченко О. Ю.; к.мед.н., асистент Мочоний В.О. Лаборант: Головатенко Н.О.
Електронна пошта кафедри: zmapo14@gmail.com
На кафедрі впроваджено сучасні освітні технології:
1. Використання можливостей Інтернету (на кафедрі сучасний безпровідний модем та ноутбук, є Wi-Fi).
2. Проведення клінічних консультацій тематичних пацієнтів в Online-режимі.
4. Лекції майстер-класу професора кафедри
5. Електронні тестові завдання.
6. Постійне поновлення та вдосконалення комп’ютерної інформаційної бази.
7. Постійне поновлення та вдосконалення лекцій з використанням мультимедійної апаратури.
8. Усім слухачам курсів надається можливість навчання по тематичним комп’ютерним програмам та можливість самостійної підготовки з використанням Wi-Fi на кафедрі.
9. Використання відеофільмів з розділів дисциплін, відео-підручників, комп’ютерних слайдів, справочних матеріалів по вивченню англійської мови, тематичних монографій з різних розділів тем, які вивчаються на кафедрі.
10. Ведення сайта кафедри.
11. Проведення базового та тематичного комп’ютерного контролю за допомогою уніфікованої програми Elex-2014 р.
12. Активне постійне використання електронної пошти.
13. Методи зворотнього зв’язку зі слухачами – відео-конференції, відео- консультації, відео-дискусії з актуальних тем медицини (активна участь у розвитку телемедицини).
Всі співробітники кафедри беруть участь в навчально-методичних та наукових конференціях з міжнародною участю.
Результати НДР впроваджені в роботу гастроентерологічних та терапевтичних відділень м. Запоріжжя, обласних та республіканських рівнях.
В лікувальну та навчальну діяльність впроваджено та постійно вдосконалюються нові медичні технології за власними розробками кафедри:
1. Пофазний комп’ютерний поліметричний моніторинг рН, комп’ютерне УЗД.
2. Комп’ютерна аероіонна рН-метрія шлунку у взаємозв’язку з патологією інших органів та систем.
3. Індивідуальне тестування антихелікобактерних і кислотоблокуючих ліків методом рН- метрії у взаємозв’язку з патологією інших органів та систем
4. Аероіонна діагностика хелікобактерної контамінації у взаємозв’язку з патологією інших органів та систем.
5. Комп’ютерна аероіонна діагностика хвороб органів травлення у взаємозв’язку з патологією інших органів та систем.
6. Неінвазивні технології в діагностиці і контролі ефективності терапії органів і систем людського організму.
7. Багатофункціональні агрегати для виявлення фазової структурно-секреторної діяльності органів здорових і хворих людей.
8. Науково-практичні методи одночасного контролю роботи моно- і інтегрованих систем з пріоритетним дослідженням серцево-судинної системи.
9. На основі важливих наукових технологічних розробок запропоновані диференційовані практичні рекомендації по лікуванню хворих.
10. Сформований науковий напрям і школа, мета якої – розширення і поглиблення науково-практичного напрямку в діагностиці і лікуванні інтегрованих захворювань людини, впровадження нових кафедральних технологій в Україні і в зарубіжжі,навчання українських і зарубіжних лікарів новим методам діагностики і лікування хворих, розроблених на кафедрі загальної практики – сімейної медицини та гастроентерології.
Сучасні динамічні соціально-економічні реалії потребують конструктивних змін в системі медичного навчання та направляють науковий потенціал на розвиток нових шляхів формування компетентної особи, яка не просто володіє сумою знань, вмінь, навичок та професійно необхідних якостей.
Перехід на більш компетентний підхід при організації процесу навчання має на увазі широке використання в учбовому процесі як активних форм проведення занять так і поза-аудиторну роботу.
Більше 15 років на кафедрі активно використовуються сервіси мобільного інтернету, які направлені на вирішення різних клініко-організаційних задач, що співпадає з роботою в Україні з 2007 року Державного клінічного науково-практичного центра телемедицини МОЗ України та з Наказом МОЗ України від 26.03.2010 р. № 261 «Про впровадження телемедицини в закладах охорони здоров’я». Це дозволяє вирішувати одну з цільових задач сучасної охорони здоров’я, а саме – підвищення якості медичної допомоги та її доступності, а викладачам ВУЗів активно використовувати нові можливості телемедицини в учбово-методичному процесі.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com